Guldhund

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Ingela Karlsson - 17 april 2013 14:45

I går var en sådaär superkul dag!!


Satt inne och med det roligaste jag vet.... fakturerade mest hela dagen! Avskyr verkligen detta pappersarbete!

Men visst det är ju nödvändigt så det är ju bara att göra det... Så roligt?? Näe....


Varit och nappat alla småbarn! Men hur gulliga är de? Fast de är inte så gulliga när de gnager på fingrarna så det går hål hela tiden.. Då blir jag barsk! Vilket de inte begriper!


        


Fick ett meddelande i går på FB som gjorde mig så glad.Jag är nog inte van vid detta så jag blir så förundrad över att bli tillfrågad! Det ska i alla fall bli väldigt roligt!!!!



Gick med hundarna en sen promenad! Hualigen tur att min Guldhund är med, vad gjorde jag annars??? Det var lite skumt, men jag ser konstiga saker överallt!!!!

I alla fall är hundarna glada. Stella har kommit och ska vara här ngr dagar nu.

Stella är en brun labbe tik på dryga 2 år tror jag.Väldigt enkel att ha. Går med mina tjejer utan problem. Hon har jagat Ulla en gång och aldrig mer.....



Har beställt ett par ljudböcker från Adlibris, väntar med spänning på dem!


Gått och funderat på ny väst. Så i kväll hade Ann med sig sin Hurtta väst. Den blir perfekt till sommaren! Ett par kg till så sitter den perfekt! Det problemet löst!

Behöver köpa mig ett BRA regnställ! har ni ngr förslag? Vad ska man kolla på?


 


I dag var det kurs för hela slanten! Alla tre grupperna gick så bra...Och givetvis var vi inomhus. Jätteskönt i stormen!!



Skapa flashcards