Guldhund

Direktlänk till inlägg 26 april 2013

Bakåt!!

Av Ingela Karlsson - 26 april 2013 19:15

Senaste veckan....


Kameran fått jobba lite!

Min älskade Nike. Min unika stolle som gör mig galen men som gör mig hel! Vad vore jag utan henne?


 


Lördagen 20 april massage. Har en tjej som kommer hem och gör det på oss. Underbart... eller inte....Fy fasiken vad ont det gjorde speciellt i armen och axeln sedan jag drattade nedför trappen hos Nancy! Fasiken att det inte läker. Blir skitförbannad! Avskyr att dras med åkommor. Så sällan det händer så när det händer tar tålamodet slut direkt. Är van att vara frisk.


 


Söndagen var det kurs på fm och kvällen. Superkul med båda. Så roligt det är bara!!


Måndagen fyllde Eve 20 pr och Molle 6 år. Molle har bott hos oss i dryga 3 år. Mitt arvegods som jag säger. Jag ärvde honom ju av Lena en jättehärlig kvinna! Jag saknar våra samtal som oftast handlade om avelsarbete.Jag hoppas hon är nöjd från himlen hur han fick det! Jag försöker ge honom ett fritt liv trots pälsen. Försöker sköta hans päls och bada och borsta. Det enda är ju att han inte ställs ut. Men han fick ju en kull valpar. Där jag vet två av dem har gått fantastiskt bra! Och han har även blivit farfar till fina valpar!



Måndag innebär ju sim. Viska simmade 45, Nike 32 och Skoja många minuter... typ 80min.... fattar inte att hon orkar!

Kursat tre kurser med som gick super!

Måndagarna är en laddardag vid simmet. Adelia och jag kan babbla varje måndag i timmar! Hur mycket kan det finnas att prata om??? Hahaha


 


Tisdag var det medlemsmöte! Var faktiskt ett gäng! Var kul! Vi har en fin klubb och en bra styrelse. Ann som ordförande var en lyckträff!


Onsdag är ju kursdag * 3. Mycket bra kurser!!


   


Torsdag for jag in till stan med Sam. Vi köpte lite kläder och en vårjacka. Han hra bra smak, och vet vad han vill ha! Det är ju bra de hittar sin egen stil! Mysigt hade vi det i alla fall.


Fredag var det massage igen. Fy fagerlunda! Vilken plåga. Jag är på riktigt lite orolig över min axel faktiskt. Den blir inte bättre och armbågen värker så fort jag lyfter ngt! Vad kan ha hänt? Jag är ganska van att gå med smärta efter min ridolycka och ryggen gick paj, men detta gör mig tokig!





 
 
Ingen bild

adelia

5 maj 2013 21:01

Vilka vackra bilder....!Ja tur att de hittar vad de vill ha.Jag slutde köpa kläder till mina grabbar vid 17 års åldern..sen fick de själva gå och mamma betala...hm kan hända att det blir så nu med ...Undrar om det nångång blir ombytta roller..Kanske ska ringa dem när jag är i nån djuraffär eller nåt..;)Lär väl bli gammal därinne då..haha..
usch ja massage,skönt men en plåga..hoppas du blir bättre.kram

Ingela Karlsson

5 maj 2013 22:10

Armjäkeln lever sitt eget liv. jag skiter i den nu jag blir bara förbannad!
Hrmf

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Ovido - Quiz & Flashcards