Guldhund

Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

Kan det vara sant!!!!

Av Ingela Karlsson - 14 juli 2013 22:45

Denna vecka harvi kursat som alltid!


Men veckans höjdpunkt var att vi skulle valla igen, efter alla dessa veckor av skadad Skoja!


Vi var 5 st som skulle valla på damerna! Heléne, Anders, Bibban, Cattis och jag! De andra jobbade!!


Kan det vara sant hon ska få valla på nu så vi kommer ut på banan?


Cattis var snäll och hämtade dem från hagen! Tack!!



Skoja fick dela lite, ta dem till olika platser i 35:an, träna lite stand. Vi började lite mjukt i alla fall. Inga hämt och så!


Kul var det att vara i gång igen!!! Gud vad roligt det är Är ju inte sämre i detta underbara gäng heller!


  


I fredags var Pernilla här och  hade spårdag med oss. Vi var ett gäng om 6 st som fick påbörja vår karriär inom IPO spår. Vi ska se om jag kan väcka ngn spårdjävul i mig!

Är ju så satans trist med spår!!!! Men Segra tyckte det var kl, så vi får se hur det går med den saken!


Oj vad hon växer den lilla!!!


 


Åh så förälskade jag är i henne!Hur kunde hon finnas kvar i kullen?? Varför hade ingen valt den finaste av dem? En färgad tik av 6.... och den finns kvar vid 12 v ålder! Måste ju vara meingen på ngt sätt!


Sötnöt!


 


Så nu ska det spåras till höger och vänster!


På lördagen jobbade jag på ett kennlläger! Det var superkul och de var väldigt duktiga! Vi fick jättegod mat!!!

Tack alla inblandade!


I dag var det sista dagen innan semestern jag jobbade. Blir ett par kurstillfällen i en kurs, lite Kanalettan och lite annat men mycket ledigt under 4 v! Får väl lappsjuka!





 
 
Ingen bild

Berta Larsson

22 juli 2013 23:11

Segra var såklart osåld för hon väntade på Dig :-)

Ingela Karlsson

22 juli 2013 23:29

Ja men visst är det konstigt!!! Och jag har älskat henne sedan första sekunden jag såg henne! Jag sa bara Åh henne vill jag ha!!!!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Skapa flashcards