Guldhund

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

Nyårsafton

Av Ingela Karlsson - 31 december 2013 13:15

Nyårsafton är för mig inget stort. Vi träffas ett gäng om 10 personer ca och äter ngt gott.


Delar av vår underbara flock.



Hundarna har fått spåra i dag och fått promenad. Underbart. Dessutom sällskap av Lotta och Stella som inte gjorde saken sämre.

Segra spårar riktigt fint nu. Fina markeringar. Jag utvecklar min fanatsi även i spåret och testar lite vad som passar oss. Just nu har jag hittat en bra variant för markering av föremål!

Jag gillar det där att själv leta utvägar och fudnerar på småsaker. Sånt man inte kan läsa ngn stans. Det är jag. Våga testa! Våga prova!


Året som gått ska jag summera med! Men inte så stort utan bara i korta drag.


Sommar, Segra liten.

 


Min trogna lojala skugga. Den finaste och bästaste man kan ha bredvid sig genom livet. Hon sviker mig aldrig, hon finns alltid där om jag tittar mig över axeln, hon står troget bredvid vad jag än gör för galenskaper.

Hon finns alltid där. Varje dag, varje timma varje minut, varje sekund.


     

 
 
Ingen bild

Syrran

6 januari 2014 23:29

Det var en både trevlig å rolig nyårsafton i mina ögon! Å fantastiskt god mat! Nam nam, ingen gör grytor som du!

Ingela Karlsson

8 januari 2014 17:15

Ja verkligen! En kväll med skratt och galningar som balansera på slangar....

Tack...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Ovido - Quiz & Flashcards