Guldhund

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Ingela Karlsson - 11 mars 2014 22:53

Dagen har tillbringats i solen med Adelia.


Witch fick sin medicin. Fått två doser nu. Nu tycker jag hon varit extremt slö i kväll. Oroande!


Ska ringa Krister i morgon och diskutera!


Vi har fikat, spårat och fikat och lite lite prat med. Vi saknade vår spårvänner....



Segra har fått klivit upp ett steg på spårstegen. Kravfas. En liten en.

Där är vi nu och det är lite svårt för henne. Men hon jobbar på superbra och varje spår går bättre! Hon är fasansfullt trevlig att arbeta med!!!

Så enkel och så lätt att övertyga! Med det inte sagt vi inte har svagheter. För det har vi, men hon är som sagt så okomplicerad! Så lätt. Så lätt att älska dessutom!
Vi grundtränar lite med markeringarna igen, och det fungerade fint i dag!
Ett spår med vinklar, och ett spår med bara markeringar.
Duktig tjej!

Nike fick ett spår på 200 m.... herregud säger jag! Haha vilket tempo hon håller. Vaddå 10 år och paj i varje led! Jag bara älskar den hunden, mer än vad som är nyttigt!


Indra gick så bra!!!! Där har matte lagt manken till verkligen sedan sist!! Snyggt! Och vilka markeringar.

Bianca hade också gått bra!!


              


Efter det var i och fikade hos Lorna. Adelia hade medsig lunch till mig. Tack!!! Det var supergott. Som vanligt!


Efter det tog vi lite kort på mina och Adelias hundar! Perfekt väder!

Korten på Bianca och Indra var superfina! Kolla min FB sida.



Nikes blev så fina. Så talande.


Segra blev ngr bra Fick fel ljus!



Avslutat kvällen med sista gången på valpkursen! Åh vad kul det varit. En helt underbar grupp med mycket humor och så fantastiskt duktiga!

Valparna har utvecklats i rasande takt!!


En bra dag.



Inga lamm i sikte! Men snart måste det ploppa ut. Tror vi kommer ha väldigt stora lamm tyvärr. Trots 0 % kraftfoder.

KRAV foder till 100 %! Känns bra!

Ovido - Quiz & Flashcards