Guldhund

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Ingela Karlsson - 4 april 2014 08:37


Stort grattis till min älskade Nike på 10 årsdagen!

The One And Only SE LCH KORAD Miridocs Cora!


Trodde inte i min vildaste fantasi jag skulle få uppleva denna dag!

I dag gläds vi åt att få fira Nike med kalas *2! Hon har bjudit in ett gäng.

Tårta, paj och godis! Spår och lite annat ska hon få göra på sin dag!


Jag älskar dig Nike, mer än livet självt.

Jag finner inte ord för vad du betyder för mig.

Du är mitt allt, du har lärt mig så mycket under dessa tio år!


Du är bäst, du är underbar, du är galen, du är rolig, du skitjobbig, du leker mest trots din ålder, du får dina dagliga spel fortfarande fast i mindre skala, livet vore tråkigt utan dig och jag vore halv som människa.


Du är det finaste, det vackraste och den mest lojala som finns. Ingen är som du, du är mitt unikum.


Du berör meddin blick ditt sätt. Ingen glömmer dig som mött dig!


Se själv på alla kort jag lagt ut. Drick något gott, luta er tillbaka, scrolla och njut.

Ni som känner henne kan förstå varje kort, se energin, föreställa er bilden hur den skulle se ut live.


Le och njut av den mest fantastiska hund som fötts!


                                                             

Skapa flashcards