Guldhund

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Ingela Karlsson - 12 april 2014 23:27

Jag har gått de senaste dagarna som i ett vakum mer eller mindre


Var hos vet och fick usla besked. Inget som säger att ngn måste avlivas. Men riktigt dåliga besked i alla fall.

trodde jag var förberedd men det var jag inte. Det jag var minst orolig för var det stora problemet!


Mina tankar har snurrat. Jag har känt sorg, uppgivenhet, förvirrelse, irritation, förlust, orättvisa, ilska, ledsamhet.


Jag har väl landat lite nu.

Ursäkta jag varit dålig på att höra av mig till er, inte svarat på mess och mail.

Men när man inte är i form, orkar man inte ta den kontakten.


Därför är jag oerhört tacksam för de  som jagat mig med blåslampa och hållt mig över ytan.


Jag måste fundera lite till.


Och nej, det gäller inte min älskad Nike. Jag vet att många är oroliga för henne med mig. Men Nike är det mycket värr än dessa besked. Känns banalt när jag ställer problemet bredvid Nikes.


 

Skapa flashcards