Guldhund

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Ingela Karlsson - 4 april 2011 09:16

Min älskade hund Korad SE LCH Miridocs Cora fyller 7 år!!


Stort Grattis till dig Nike!


Hon är det närmaste en hund kan komma en människa, hon är min skugga, hon är bara Nike....och det är inte så bara det. Det vet ni som känner henne!


Hon vet hur jag mår, hon finns där när det är tufft, hon ser efter mig, hon är min stöttepelare när jag är rädd, hon vet när jag behöver hjälp, hon känner mig bättre än någon annan.


Hon är unik! Något utöver det vanliga! En på drillijonen....


Har inte ord för den hunden. Bilderna får tala för sig själva! Bilderna visar vem hon är! Den bästa av dem alla. Hon är allt och lite till.


Och visst är hon väl vacker min älskade hund?



           


 

 

                   

   

               

               


Ovido - Quiz & Flashcards