Guldhund

Direktlänk till inlägg 30 april 2014

R.I.P Min älskade vän

Av Ingela Karlsson - 30 april 2014 09:15

R.I.P min älskade Nike, min kära Guldhund!


Du var mitt allt. Du tog med dig nästan hela mig!


Sov gott min finaste!


         

 
 
Carolin

Carolin

5 maj 2014 11:48

Stor kram❤️💖

http://www.carolin.vimedbarn.se

 
Ingen bild

Carro

5 maj 2014 12:20

Älskade vän det gör mig ont att se dig ledsen, men jag förstår din stora sorg. Nike var en så stor personlighet och fanns alltid vid din sida. Nike berörde alla hon träffade för hon var så speciell!

 
Jessica

Jessica

5 maj 2014 20:35

Beklagar...tufft med detta tomrum dom lämnar efter sig och som alltid förblir just tomrum...

http://www.yrlabus.se/bloggen

 
Ingen bild

adelia

6 maj 2014 05:38

Min fina vän....Jag lider så otroligt med dig.Så fin och unik,ja hon lämnar ett stort tomrum..Alltså det är helt ofattbart...Märkte det i går då jag var hos er..och du min vän som har haft hennes som följeslagare i 10 år...Förstår dig...Det blir aldrig detsamma men man lär sig att leva med det,,,trots att det smärtar...stor styrke kram....

 
Stina

Stina

6 maj 2014 20:01

Jag beklagar verkligen sorgen, så tomt när en vän plötsligt fattas =(

http://billiejean.bloggplatsen.se

 
Wimizzo

Wimizzo

6 maj 2014 23:10

Nååh så tråkigt!!! Beklagar verkligen :((

http://wilmizzbeauty.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Skapa flashcards