Guldhund

Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Crap!

Av Ingela Karlsson - 13 april 2011 07:00

Som Jim säger i Jims Värld.


Jag anmälde till Katrineholm den 29 april för debut med Viska. Kom inte med för att betalningen inte var inne. Reglerna är sådan jag vet. Men varför ska det vara så enkelspårigt! De flesta andra klubbar som det kommit in en dag för sent på, har tagit det. Jaja så är det. Reglerna är sådana så jag kan inte klandra dem. De har säkert många starter kan jag tro.


Annars har det blivit trillingar igen.... Två omgångar. Både Clara och Manna som för övrigt är syskon födda 2006, fick med ett par timmars mellanrum, båda fick trillingar i år med, för det fick de förra året med! Året efter de fått trillingar ser vi ett mönster i att de ofta bara får en. För att spara på kroppen kan jag tro. Men inte dessa två inte!


     


Har ett par platser ledig i tävlingslydnad om någon är intresserad. Maila bara! ingela@ostanvindens.se


Varit kurs hela dagen. Gått bra. Trodde jag skulle vara trött då jag bara sovit ett par timmar på morgonen. På fm när jag skulle sova kunde jag inte somna utan fakturerade i stället...

Kurserna gick riktigt bra. I dag var det inte helhet utan vi arbetade med pet i moment och gruppmomenten.


Vackra njuter ute i solen



Nu i kväll är jag sliten. Inte sovi massor sista två dygnen. Men kroppen ångar på, det gillar jag. Får man sova ett par timmar så går det igen!


I natt ska C ha djuren så jag får sova. Vilket lyx!!!

 
 
adelia

adelia

15 april 2011 07:35

Håller med lite löjligt m K-holm-alla andra klubbar är inte lika hårda.Men vet att de är lite petiga där.Söta lammen är:)kram

http://www.nogg.se/kungsvikstorpsbianca

Ingela Karlsson

15 april 2011 07:39

Jo på ett sätt tycker jag det med men så är det kanskeå sp om man har massa anmälningar så man får dra gränsen vid att göra så, Så no hard feelings. Ja söta, eller bedårande!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Ovido - Quiz & Flashcards