Guldhund

Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

Träning

Av Ingela Karlsson - 18 juli 2012 19:15

I går for jag mot typ Vreta Kloster för träning med Helen, Sofa och och Susanne. Som sedan visade sig bli Anders med.


Jag åkte lite hejjsan svejjsan.. men sedan var jag rätt!

Fick en god lunch att ladda med! Tack!

Sedan for vi åter mot Linköping för att träna på klubben. Lite annorlunda sätt att träna på än vad jag gör men det är ju bara nyttigt!

Skoja fick ett pass och vi kikade på ff. Hon tänker myyyycket vänster men jag kör på ungeför som jag gjort. Vi diskuterade lite ink med stopp med. Har inte påblörjat det med Skoja ännu av förklarliga anledningar. Men att prata om olika varianter är ju bra. 

De andra hundarna skötte sig så fint! Vi avslutade med lite kaffe i solen!


   


Sedan for jag hemåt för att ha en privat träning på kvällen.

Ett jätteduktigt par som verkligen jobbat med sin hund! Underbart att se verkligen. Den har förändrats. Och jag kände mig överflödig i slutet. Den känslan var rolig!!!


     


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Skapa flashcards