Guldhund

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Välkommen till vår familj Beatrice!

Av Ingela Karlsson - 27 mars 2013 10:00

Äntligen är hon är!!!! Som jag letat och letat. Varit frustrerad. Man vet man vill ha men hittar det inte någon stans! Men nu är hon hemma!!

Hennes namn är Beatrice!!!

Är hon inte fin?


Rasen är Hyundai Trajet!



I söndasg fick jag messet om att den fanns kvar och att vi fick den för det vi bjöd.

På måndagen besiktigades den, onsdag blev den lilla grejen åtgärdad. Onsdag kväll åkte min karl och förman efter den!!!


En svart! Älskar svarta bilar! Inte praktiskt tyvärr....

Som ni ser på bilderna är det rejäla speglar så man inte missar om har ngn bakm sig...som kanske vill ngt med blinkande blå ljus ni vet.... Haha



Nu kommer jag få många mil med denna pärla. Hoppas jag blir lika fäst vid den som jag är vid min volvo!


Min volvo kommer jag sörja, jag gillar den verkligen! Tuffar och går. Men jag behöver en större helt enkelt.


Annars har dagen varit i kursandets tecken.

Första kursen gick i strålande solsken, knappt ngr kläder på oss.

De andra kurserna var lite kallare men lika bra. Fast med mer kläder på oss!


Och ni som läser, det är roligt att få kommentarer,superkul! Men snälla skriv dem här, inte på fb! De hör ju till detta inlägg!!! Är lite kul att ev kunna gå tillbaka och kolla.


      

 
 
Ingen bild

Evelina Hollie Eddie

29 mars 2013 10:51

Härligt o grattis till Beatrice! Äntligen!! Hoppas ni får många härliga mil ihop :-)

Ingela Karlsson

29 mars 2013 18:36

Tack! Ja det ska bli ngr avverkade mil!!!

 
Ingen bild

siriosmilla

29 mars 2013 11:26

Grattis till bilen! Kör försiktigt!

Ingela Karlsson

29 mars 2013 18:36

Tack! Kör alltid försiktigt.... eller??

 
Jeanette, Sly, Maya & Joy

Jeanette, Sly, Maya & Joy

29 mars 2013 11:38

GRATTIS till nya bilen! :-) Ser både praktisk & fin ut! :-)

http://www.starsweepers.se

Ingela Karlsson

29 mars 2013 18:36

Tack!! Ja den är både och!!!

 
Ingen bild

Lotta Östlund

29 mars 2013 11:45

Trodde du köpt något djur, ha ha!! Fin bil, rymlig och bra så du får plats med alla dina hundar + några till.

Ingela Karlsson

29 mars 2013 18:35

Haha ingen hund nu i alla fall!!!

 
Ingen bild

lotta o boysen

29 mars 2013 11:52

Va fin bil de var svart är snyggt tack för i onsdags kram

Ingela Karlsson

29 mars 2013 18:35

Tack själv. Ja svart är läckert!! Kram

 
Åza Andersson Mägi

Åza Andersson Mägi

29 mars 2013 12:14

Hon var mega snygg! Grattis till skönheten. Men tyvärr räcker nog inte stora speglar... har viss känsla av att förarens uppmärksamhet är det som är avgörande... ha ha...
Kram

http://z-magi.blogspot.com

Ingela Karlsson

29 mars 2013 18:35

Hah Du kanske har en poäng Åza..... HIHI

 
Ingen bild

Gunilla o golden

29 mars 2013 15:10

Lycka till med nya bilen! Hoppas ni rullar många roliga mil tillsammans!

Ingela Karlsson

29 mars 2013 18:34

Tack! ja det hoppas jag verkligen!!! Gillar den skaprt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Skapa flashcards