Guldhund

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Ingela Karlsson - 13 april 2011 07:00

Som Jim säger i Jims Värld.


Jag anmälde till Katrineholm den 29 april för debut med Viska. Kom inte med för att betalningen inte var inne. Reglerna är sådan jag vet. Men varför ska det vara så enkelspårigt! De flesta andra klubbar som det kommit in en dag för sent på, har tagit det. Jaja så är det. Reglerna är sådana så jag kan inte klandra dem. De har säkert många starter kan jag tro.


Annars har det blivit trillingar igen.... Två omgångar. Både Clara och Manna som för övrigt är syskon födda 2006, fick med ett par timmars mellanrum, båda fick trillingar i år med, för det fick de förra året med! Året efter de fått trillingar ser vi ett mönster i att de ofta bara får en. För att spara på kroppen kan jag tro. Men inte dessa två inte!


     


Har ett par platser ledig i tävlingslydnad om någon är intresserad. Maila bara! ingela@ostanvindens.se


Varit kurs hela dagen. Gått bra. Trodde jag skulle vara trött då jag bara sovit ett par timmar på morgonen. På fm när jag skulle sova kunde jag inte somna utan fakturerade i stället...

Kurserna gick riktigt bra. I dag var det inte helhet utan vi arbetade med pet i moment och gruppmomenten.


Vackra njuter ute i solen



Nu i kväll är jag sliten. Inte sovi massor sista två dygnen. Men kroppen ångar på, det gillar jag. Får man sova ett par timmar så går det igen!


I natt ska C ha djuren så jag får sova. Vilket lyx!!!

Ovido - Quiz & Flashcards