Guldhund

Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Sjukgymnast

Av Ingela Karlsson - 16 september 2011 22:30

I dag for vi till Söderköping för att Sam skulle till sjukgymansten.

Han klämde och drog och Sam skrek. Jag berättade lite och Sam berättade lite.


Han förstod direkt vad det var och det var inte roligt! Nog om det.


Efter det blev det en fika innan han skulle till skolan. Jag for omkring i Söderköping på olika ärenden. Ingen medicin till Laura var inringd fast de hade lovat det! Skit också. Men Janne skulle fixa det.


Rapport om Gulleben. Han har legat på mig eller på min kudde hela natten. Väckt mig massor med gånger och ska bara kela.... Vilket angenämnt problem kan jag säga.


Oh vad vi har saknat honom dessa veckor. Så skönt han är hemma. Ulla är inte lika glad för hon vill ha matte för sig själv... Problem när de är mattekatter de flesta...


Efter det blev det till planen. Lotta Östlund skulle komma och hålla en halvdag kurs i rallylydnad. Vi var 4 stycken som körde på.

Jag körde med Molle och Viska. Provade med Nike och Skoja , men det var inte deras grej kan vi bara säga kort och gott.


Men vi hade en väldigt trevlig eftermiddag och nu ska väl kanske anmälas till någon tävling. Molle tyckte det var superkul!


I morgon är det tävling med Viska. Hennes fjärde för i år och hennes näst sista. Vi ska till Ödeshög och kämpa ett varv!

ÅKer med ett gäng goa vänner så det kommer bli en rolig och lång dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Ovido - Quiz & Flashcards