Guldhund

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Hittad

Av Ingela Karlsson - 22 september 2011 23:00

I går hittade vi Zlatan. Han hde gått hem till gamla huset helt plötsligt! Knäppkatt!


Johan N har varit och hjälpt oss ett par dagar med att få upp staketet. Så nu är väl alla stolpar uppe tror jag. Gick åt ngr kan jag säga till denna stora tomt! Hualigen!


Nästa vecka ska nät sättas hoppas jag på. Nu är hundarna snälla och inte sticker för de är för matte sjuka... men ska de kunna vara ute utan tillsyn måste staket finnas.


Min fina!


 


Vallade i går med Skoja. Jättefina utgångar. Lugn och balanserad. Men har lite jag behöver hjälp med. Kennelmamma får komma och hjälpa mig om hon får tid kanske. Ska ringa henne.


Dagen har tillbringats med gott folk och så har vi vallat. Hoppas det blev ngr bra bilder! Skoja gick så där. Fruktansvärt olydig på fram drivningen. Fick ta ett par snack med fröken! Jäkla hund. 

Jag måste ha hjälp hur man löser det där. 

Hon fick in dem i fållan väldigt fint. Bra jobbat där tycker jag!


Efter vallningen blev det hem och laga mat och sedan duscha. Sedan iväg till en god vän för lite babbel. Vi hinner träffas så lite men det är så roligt och avkopplande när vi ses! Det blev många timmar där. Härligt!


Sedan hem.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Ovido - Quiz & Flashcards