Guldhund

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Ingela Karlsson - 13 januari 2013 23:15

I dag fickjag ett roligt inlägg på FB!

Viska och jag har placerat oss som sjätte bästa elipage i Sverige på lydnadslistan!

Jag har glömt bort den listan!

Det är så att man räknar ut ett genomsnitt på fem tävlingar under året- Och så räknas det ut ett medelsnitt! Så vi är ju ganska jämna i våra prestationer tycker jag!


Vårt medel på fem starter är... det vet jag inte för jag kommer inte på sidan. Men för er som är nyfikna på listan så finns den på www.dogmatix.se så klickar man på Preliminära Årsbästalistor!



Vem trodde vi skulle ligga på sjätte plats på den när vi skaffade Viska!!!!


Hon gör mig glad och stolt! En sprallig hund med härlig inställning till jobb med matte! Galen och på!


Hoppas hon inte blir mer på efter kastreringen bara!!! Hon har ändå så jag klarar mig!


Nu kom jag in vi hade ett medel på 300,7 på fem starter!!


I morgon är det dags för tävlingsträning igen på dagen och sedan sim på kvällen med Lorna som är stand in för Adelia!


    



Ovido - Quiz & Flashcards