Guldhund

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Ingela Karlsson - 10 september 2010 17:30

Idag har det varit pappersarbete på menyn! Urk.. Men det måste göras.


Ett gäng har jobbat med hagarna. Vi sätter när för fulla mggar då de där jädra pälsjuren och gutarna är rymningsbenägna! Tacka vare vet jag texcel! De är lugna, smarta, stora och icke rymningsbenägna. Och lätta att hantera!


Skojas mamma tror jag tävlar Nordiska i helgen. Vi får hålla tummarna för Anna och Dimma. Hon har gått väldigt fint den damen! Hoppas Skoja blir hälften så bra som mamma! Då är jag supernöjd! Jag är nog nöjd hur hon än blir....


Kurs på em. Gick bra! De jobbade på bra hela kursen. Lite pladdriga... haha

Jag älskar det!!


Väntar på det där jädra löpet! Hon måste bärja snart annars är de flera tävlingar borta under hösten. Just nu är det ju inte så många!


Den i Katrineholm får hon ju vara med på för att hon löper. Sedan är det ganska lugnt ett tag.


Släppt in småpojkarna till sina damer i år Ska se om vi kan justera lite på brunsten. Förra året gick det inte alls. Får se hur vi lyckas om vi lyckas detta år.


Viska fått sig ett kort pass.


Varit hos syrran och letat efter plånboken... puts väck är den....


Gått med hundarna som vanligt. Styrt massa i dag!

Ovido - Quiz & Flashcards