Guldhund

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Ingela Karlsson - 20 september 2010 23:15

I dag var vi vid Skälboö kl 06. Plingan var sen och syrran med. Vi var först!!! Det är lite tävling då Plingan alltid är i tid och syrran och jag aldrig!


Sedan mot Skavsta. Där vi checkade in, vägde väskor. Växlade in pengar. Och sedan innan sista passkontrollen. Där var en bar.

Beställde in 2 sexor jäger som jag drog i mig på två minuter, sedan genom passkontrollen. Där slank en starköl ned snabbt.


Jag gillar inte att flyga över huvudtaget! Så jag vill inte komma i håg något.


Hade ett skrattanfall där inne. Syrran backar upp mig tack och lov, och farmor. De andra drog sig bort från oss! Vilken släkt!!


På flyget. Ja det överlevde jag. Kände inget i öronen. Slumrade lite då och då. Var lite flummig.

Landade.

Tog sedan buss till hotellet. Checkade in där. Snacka om branta trappor. Var nästan otäckt att gå uppför sista trappan till tredje våningen.


På kvällen var vi och åt god mat på en pub och drack god öl. Jag som tycker om ale fick mitt lystmäte stillat!


En trevlig kväll med hela vårt fina sällskap!

Ovido - Quiz & Flashcards