Guldhund

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Ingela Karlsson - 20 mars 2011 19:45

Var vi hemma i natt ungefär.

Hade en jättetrevlig kväll i går med syrran och Janne och de andra gästerna.


Vi fick någon god förrätt med typ skagen på gott bröd.

Varmrätten var plankstek... och den är så goood....

Efterrätten var en god cheesecake.... stavas det så?


Olivia är nu fräsch igen. Vilar lite....


        


Vi drack lite starkare drycker till. Sedan hade syrran gjort en tävling med musik.


Den var superkul!!! Oj vad vi körde och sjöng!


Hemma som sagt sent. Tack Snören för att du skjutsade oss!


I dag vaknade jag då 06:40... hur kul är det på en skala?

Jag vet att jag inte kan somna om så jag klev upp. Ät frukost vilket jag aldrig gör i stort sett.


Filippa latar sig ned magen...



Sedan har det varit en ganska lugn fm. Tvättat och så!


På em kom det långväga hundfolk. Och även Adelia och Lorna var med, de är ju närväga... hihi


Vi körde typ tävlingsträning.


Viska kändes ok. Lite småmissar av mig men helt ok! Fin fjärr. Skit på vittringen. Men inget överraskande. Jag följer min plan där.


Sedan hem efte mååånga timmar ute.

Tack tjejer för ännu en härlig dag!


Dulle löper med..... och vilken skillnad det blir på hennes skit höft! 2 veckor innan hon började löpet så blev den sämre. Vid snabba starter, hårda inbromsningar. Nu pratar vi inte om det i lydnadsträningen utan det hon gör udner promenader.....


Lus Mia glor lite...



Men jag oroar mig inte. Jag har sett det nu, det är tredje löpet det är så. Jag är lite extra försiktig med henne, drar ner på maten, och inte så mycket bollbus.


Skoja fick inte göra så mycket. Hon sprang och satte sig fot hos alla för att se om det gav utdelning... och se det gjorde det ju!

Vem kan motstå henne, det lilla charmtrollet? Hon ger mig så mycket glädje bara genom att vara. Så många skratt och så mååånga leenden.


Vallat ett kort pass med Skoja. Ganska bra faktiskt. Har bekymmer med att få en tänka flank vid kort höger och vänster. Förslag ni vall proffs därute?


Nike skitrisig. Orkar inte skriva om det just nu. Uppgiven känner jag mig.






Ovido - Quiz & Flashcards