Guldhund

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Ingela Karlsson - 10 december 2011 18:45

Rival hade kolikkänningar i går igen. Jäklas skit. 

Han har aldrig under dessa druga 7 år haft kolikkänning. 

Jag har alltid haft honom på samma sätt, de har betat frostat gräs, ätit hö, hösilage. Massor med kraft för hans magerhet. Kallt vatten, kall betfor!

Vad är skillnanden? Helt plötsligt så har han känningar oftare?


Usch ja. Tack alla i för tips och råd! Mycket tacksam.


Väldigt tacksam är jag att Marielle och Pontus tar hand om honom på allra bästa sätt! Det blev så bra. 

Jag slipper sitta med dåligt samvete och han mår så bra!

Han älskar sn nya matte och husse.


I dag har jag varit i Gusum hos Svärmor och firat henne igen. Jag har gjort mera smärgåstårtor för hennes släkt. 

I dag kom hennes släkt från Gamleby!


Det var jättetrevligt att träffa dem, vi ses så sällan!


Men en saknad finns då vi ses och det är Ulla. Skratt Ulla.

Katten min är döpt efter henne. Ulla, människan Ulla, gillade blått och var galen i katter!

 Ulla är galen, och hon är blågrå och jag älskar denna katt.


Ulla hade skrattat åt denna katt, hon är så egen och det har hon uppskattat det är jag säker på.


Jag saknar henne.


Nike, Viska, Skoja och Bianca var med. De skötte sig perfekt. Inga problem att stängas in och inga problem när de var lösa. Skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards