Guldhund

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Ingela Karlsson - 16 december 2011 22:30

I dag var det en tung förmiddag. Tankarna går och mal.

Visst är det konstigt att man har så svårt att släppa dem?


De är ju individer, mycket speciella. Det upptäcker man om man tar sig tid att studera dem och umgås med dem.


Folk tror de är dumma i kolat, att de inte har personligheter. Det är för att de inte har tagit sig tiden att se och lyssna!


Usch. Nu slipper hon ha ont och det är det viktigaste.


Jag fick i går med mig ett handfat och en möbel hem till lilla toaletten i alla fall efter mycket om och men. Det är litet, kommer bli litet. Väldigt litet...


Och i kväll kom Pontus och skulle kolla på min extremt trötta dator! Jag kastar ut den strax!!!!  Nu ska den stå med ngr saker igång som ska göra ngt så att den kanske blir bättre. Hjälper inte det är det bara att ominstallera aset!


Datorer och telefoner ska bara fungera!


Tvn är också inlämnad. Den höll knappt ett år. Jäkla skit!


Skoja fått valla lite stillsamt i dag. Lite korta kommandon, stadga. Ett kort pass. Hon har också hjälpt oss fånga ett tacklamm.


Sedan var det en privat träning. Oj där händer det saker! Vad fint det gick!!!


I kväll har mamma och jag rullat och stekt köttbullar. En massa..... så nu vill jag inte se en köttbulle!

Ovido - Quiz & Flashcards