Guldhund

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Ingela Karlsson - 21 juli 2011 22:15

I dag har vår lilla nomabn somnat in. Hon var vårt sista marsvin av tre som vi tog hand om sommaren 2004. Nomban var då 6 mån.

Vi fick även hennes mamma som dog i höstas 7,5 år gammal och pappa Bobby som dog endast 3,5 år gammal hösten 2006.


Lilla Noman fick en hjärnblödning så Andreas fick ta bort henne. Det var snabbt över och hon slapp lida mer.

Hon var den elaka av dem. hon bet och vad vansinnig när man skulle klippa klorna på henne. Men hon hörde om jag skar lök eller gurka på skärbrädat.

R.I.P Nomban!


Sedan hr vi varit i stan och grattat Rickard som fyllde 40 i dag!

Träffade söta Tilde som jag busade och körde med! Gud så kul de är i denna ålder!


Hade mina tre följeslagare med oss som Tilde älskar. Hon är galen i hundarna. Ofta får Maria visa kort eller gå in på min hemsida för att gå igenom alla djuren... Hahaha...


I går vallade vi. Skoja gick bana. Vi har svårt med crossen. Hon vill gärna ta dem till mig där. Men annars gick hon fint min Skoj!


 


Hade en privat träning med innan vallningen. Så kul med den!!!!


Fick mat av Lorna! TACK!!!


Sedan har jag jagat tjuvfiskare med Snören. Han är tillsynsman på vårt vatten. Så ska man tjuvfiska får man se upp.


Annars har det packats i dag och körts saker! Snart är huset tomt!!! Hualigen!


Ovido - Quiz & Flashcards