Guldhund

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Ingela Karlsson - 9 juli 2011 22:30

I dag for vi hastigt till stan för att kolla på en ny stationär dator då den bärbara med pajat! Avskyr att byta datorer, och telefoner!


Jaja in på Media Markt för att lösa ut min CD med mail på. Sedan in och kolla p dator och köksfläkt.

Vi har beställt en köksfläkt som det var strul med. Den kom inte och när den kom sa de vi inte kunde ha just den av olika anledningar.


Men nu kunde vi ha den!!! Blev så glad för annars hade vi fått ta en vit och jag ville ha denna svarta! Så nu är det inköpt med.

Fick även oss med en dator skrälle med. Hopplöst när man är beroende av det i sin verksamhet! Det är så många ofrivilliga timmar man sitter där.
Men man sitter ju och läser om massa roligt där med! Så det är både nytta och nöje!


    


Efter det blev det lite andra ställen med för att köpa lampor på elektrikerns begäran. Var inne på Rusta och Jula. Stadium. Andreas köpte skor och vi köpte lite till Sam med. Bra med 25 %!!


Sedan hem. Lite folk i stan var det men det förstår jag snart varför.... Alla sitter i bilen!!!

Jag blir galen av denna trafik- Andreas tycker jag har extremt dåligt tålamod i trafiken. Och jag kanske har det men jag blir verkligen arg! Inte mycket kan locka fram min ilska numer men trafiken, köer och båtjä.lar Broöppningar med... Rödljus inte att förglömma......


        


Nu var det inte broöppning denna dag när jag kom. Märkligt. Annars brukar jag alltid råka ut för skiten. Det är väl för att jag ska härdas. Men det kommer aldrig ske!


En sak är säker. Jag kan inte för mitt liv tänka mig att bo en stad! Den stressen gör mig knäpp! När man ser på alla lägenheter ovarnför gatan när man åker.... fy fasiken säger jag bara!



Jag lider med dem som är mer eller mindre bringade att bo så. Men hur kan man välja det? Jo för man är olika...

Och tur är väl det för annars skulle ju alla bo på landet och hur skulle det gå?


Jag är en sann lantloppa. Jag gillar det naturen ger, lugnet, inte massa stressade människor som springer som stollar på sin lunchtid.

Nej lugn och stillhet utanför. Det behöver min själ.


Andreas är likadan som jag. Vi är lika i mångt men olika i mycket.


När vi kom hem blev det att skruva möbler med Anki. En sak mindre numer!


Ovido - Quiz & Flashcards