Guldhund

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Ingela Karlsson - 16 maj 2013 16:00

Skoja är en ganska enkel hund att ha skadad. Ute inga problem i snöre eller lös om jag är själv. Då går hon runt mig.


Inne är det värre. Då hon vill valla katten, Ulla och vill dra upp och ned för trappen hundra ggr!!!!Men hon är ok. Inte som Nike. Jag tror andra skulle uppleva Skoja jobbig. Hon är ju aktiv. Fast jag är verkligen så härdad!



Jämför jag med Nikes är detta absolut ingenting!! Hon var inte klok på en fläck. Denna är ju lite mer sansad trots allt!

Bra att ha haft Nike för då tycker jag inget är svårt! Haha älskade guldhund!


I går var det kursande för fulla muggar. Tre riktigt bra pass. Jag ser framsteg nu, i saker som de slitit för. Vi har jobbat ngr veckor med förarnas tankar och så. Och jäklar vad de är bra!



En tacka med juverinflammation. Inte roligt. En trillingmamma, så de har troligen "slagit" sönder juvret som man säger. Och det är vår kära Maria! Mycket sorgligt ska jag säga er! Hoppas nu det går vägen bara! Hon är rätt risig.

Hon har så ont och jag lider med henne.


           


Tävlingsträning på klubben med jag tror 16 starter! Mycket bra!!!!Alla jobbade på fint med huvudet på skaft och jag ser de tänker så rätt!!

Av de16 st var det 15 från mina grupper.

Synd inte de andra som finns på klubben kommer med! Vore kul att samla alla lydnadsnördar och få en gemenskap med dem med!

Ja alla var nöjda och det blev många fina rundor!


I morgon privatträning!





Ovido - Quiz & Flashcards