Guldhund

Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Huset

Av Ingela Karlsson - 2 september 2010 16:30

I dag har jag varit vid huset två gånger!


Man går där och tittar och funderar. Planerar och funderar.


Har haft min vän med mig som komit med bra förslag. I dag var Viska och Skoja med in. De gillade det med.


Tror inte de får några problem med att flytta. Bara jag är där då är det ok. Värst blir nog för Witch och Luzzan. Mest Witch,. Hon är ju den känsligare av dem. Svårt att finna sig till ro om man inte är hemma. Vill vara nära om man är borta.


Men det kommer inte ta många dagar så fattar hon nog att vi ska bo där, och hon kommer hitta sovplatser i alla kökssoffor och vrår!!





 
 
Ingen bild

Lorna

7 september 2010 09:29

Puttan kan ju ta "Connys" soffa som sin ;) Jag kan tyvärr inte säga att det är det bästa/mysigaste hus som finns..... För det bor vi i :)))) Men det kommer på god 2a plats ;)

 
Edit

Edit

7 september 2010 10:41

När kommer det bilder på nya huset? *massa nyfiken*

http://skyyoanja.blogspot.com

 
Ingen bild

Lotta o Zebban

7 september 2010 13:17

kommer att bli super när ni väl är där::::))))kramen....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Ovido - Quiz & Flashcards