Guldhund

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

Galenskap

Av Ingela Karlsson - 16 oktober 2012 17:30

I dag har det varit full rulle... ovanligt inser när jag skriver det... Jag lever i galenskap! Helt övertygad.


Dagen började med att jag försov mig! Jag FÖRSOV mig! helt jäkla otroligt!


Jag vaknar alltid 5 min innan klockan. Kan aldrig sova längre än till halv 8, max!

Vaknar 08:40!!!! Sam börjar nio, jag brukar skjutsa honom för vi tränar oftast tisdagar kl 9 med Adelia i Söderköping!!!


Slänger ett mess till henne att jag är sen, och till skolan att han kommer!

Phu,,,, Helt galet började denna dag!


Väl på bruxa så var adelila redan i gång och Sussa och Qila var också där och förgyllde vår fm!


        


Skoja fick köra de flesta moment i klass 3. Inte helhetsmässigt men vi körde igenom dem mer eller mindre. Käns ok. Finns massor kvar att jobba med. Måste jobbar upp mer tryck i fröken. Hon är så lugn.

Adelia hjälpte mig med vittringar! 5 st! Alla fina analyser, lyfte fel ngn gång men kom på misstaget!

Underbart! det bärjar kanske lossna igen!



Viska fick ff och lite annat bråte. Med henne jobbade vi mycket med att vara tyst och fin! Det gick så där. Men nu håller jag efter det. Inte ett ljud tack!


Sedan hem och dona lite. Sedan hade jag en privat vallning kl 14.


Gick jättebra! Det är så himla kul!!!


I går var det inte kurs på fm, inställt pga regn!!! Skitväder. Jag hatar regn!!!!!!!



Kvällen körde vi kursen i stan. Blött och regnigt men blev bra träning i alla fall!

Sedan till Norsholm för att simma! Blev en kväll med lite skräckupplevelser men allt gick väl!


Viska simmade 50 min, Nike 20 min och Skoja simmade 60 min. Bianca simmade med förstås!!!

Molle fick doppa sig också och simma ett par minuter bara för att. Sedan fick han tvätt!


Linas man Henrik var snäll och blåste honom en stund med deras kardunderblås!


I morgon är det jobb hela dagen lång! Ska bli så kul!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Ovido - Quiz & Flashcards