Guldhund

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Ingela Karlsson - 30 november 2012 18:00

Vad tiden går!!!! I morgon första december!!!!!


I söndags var Heléne och Sofia här för att valla!


Skitväder hade vi men roligt hade vi! Mycket skratt. Sofia är en människa som jag lärt känna genom Heléne. Hon är en tjej med mycket humor och väldigt lätt till skratt.

Mick, Tia och Lix vallade jättefint!!! De är så duktiga. Förarna var också duktiga må jag säga!!!


Skoja gick bra. Vi körde delningar och singlingar. Stavas det så? Hon gör det bra och jag är oerhört nöjd med henne.

Jag är ju partisk men hon är verkligen en underbar vallhund! Perfekt för mig!

Vi avslutade med lunch hemma hos mig!

Tack tjejer för en underbar dag!



I tisdags hade vi lite utvärdering av lydnadsgruppen på klubben. Vi åt lite god mat och hada det trevligt. lade upp lite planer för året och det kändes bra.

Året som varit har fungerat bra, vi har blivit mer varma i kläderna och vet mer vad som ska tänkas på. Samarbetet har fungerat bra och en härlig stämning har vi haft under året!

Kvällen var lättsam och skojig!

Tack Barbro, Carro, Yvonne och Suzanne! Tyvärr kunde inte Sara vara med av förklarliga skäl, men vi åt och skojade för henne med!


Annars har det mest regant hela veckan! Hur mycket regn finns det???


I dag blev det en lång promenad över mitt älskade Väldenäs. Det finaste området jag vet! Alla årstider.


     

Skapa flashcards