Guldhund

Direktlänk till inlägg 16 juni 2013

Sm 2013 slut

Av Ingela Karlsson - 16 juni 2013 20:45

I dag var sista dagen i Falkenberg!


Finalen gick i dag som vi missade. Vi slutade på 17:e plats och jag är väldigt nöjd med Viskas insats. Jag sa hon kändes lite trött i går. Inte likt henne! Och så tabbar jag mig, då är det inte lätt att vara liten Viska!


Lotta Hagström och Tindra!



Vann gjorde samma som förra året, Maria Brandl. Hon gjorde en superrunda i går, verkligen en superrunda! Klart dagens bästa!

I dag blev det strul i ff. Många i publiken trodde en 0 m en så blev inte fallet.

Det gick som ett sus av förskräckelse när Ylle började skälla vilt!! Men han lugnade sig som tur var!


Vi åkte innan prisutdelningen!

Vi hade redan lämnat stugan och packat ner tältet och så. Så det var bara att fara hem!


Nöjda och trötta åkte vi hemåt. Det spöregnade verkligen i början!


En underbar liten papillon som drog lördagens största applåder!!     


Väl hemma var alla glada!!


Och inte nog med det så hade jag ngr av mina fina vänner som överraskade mig och Viska, med fika och blommor och paket!


Tack alla ni som var med på presenterna och tack till Bibban, Christina, Berta och Evelina för att ni kom!!!



Jag kan bara tacka alla runt om mig för allt, pepping, stöd och att ni alltid tror på oss!!!


Det är så ovärderligt! Utan alla människor runt mig skulle jag inte hålla på år efter år med detta farande. Men ni gör mig glad och sugen på att åka!


Tack min finaste familj, och tack min älskade Viska! För utan henne blev det inget SM alls!


        



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Ovido - Quiz & Flashcards