Guldhund

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Vardag

Av Ingela Karlsson - 27 september 2010 23:30

Nu är det vardag igen. Man har återhämtat sig från den fina resan. Alla har hundarna är på plats igen. Molle blir hemma någon vecka till, sedan får han åka till Lorna och Conny igen. Då Viska höglöper. Stackars min fina Moltas!


Dagen började med kurs kl 9. Sedan kurs direkt efter det kl 11.

Jag säger det säkert alltid men jag har helt underbara grupper! Vilka ambitiösa människor! De sliter som djur med sina hundar. Det glädjer mig att se att de tycker det är så roligt!!!


Medial kväll. Roligt.


Adelia myser med mina hundar och hon med dem. De gillar henne starkt. Speciellt Viska då hon ALLTID har med lunchlåda till Viska!! Haha Hon är för härlig denna Adelia!!

  

 
 
Ingen bild

syrran

8 oktober 2010 07:51

Jag är såå tacksam att du inte sätter ut några knasiga kort på mig utan kort där jag ser helt normal ut!!! Det äen himla tur!!! ;-)

 
Ingela

Ingela

8 oktober 2010 09:13

Jag håller med dig syrran! Det skulle jag aldrig göra!!!

http://www.ostanvindens.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela Karlsson - 26 januari 2015 23:02

För er som missat det har jag en ny hemsida och en ny blogg!   Ni hittar mig på: www.ostanvindens.wordpress.com   Välkomna dit! ...

Av Ingela Karlsson - 9 augusti 2014 13:30

I går var det Kanalettans första tillfälle!   Det gick riktigt bra i alla fall och duktia ekipage!   Tack alla inblandade som hjälpte till!   Segra tar en fluga!     I måndags när jag tränade Segra gick det inte bra! Dessa geting...

Av Ingela Karlsson - 5 augusti 2014 14:45

Nu är helgens läger avslutat!   Vi har haft Frida Wallén här i tre dagar som drillat oss i lydnad. Både lydnad, brukslydnad och BSL lydnad!     Hon har dessutom brutit foten så det var osäkert om hon skulle komma då det var så tätt inpå!...

Av Ingela Karlsson - 30 juli 2014 20:15

Ja nu är det länge sedan igen! Önskar jag hade mer tid att blogga. För jag gillar att kunna titta tillbaka.   Mycket har hänt sedan sist. Eller inte.  SM gik av stapeln och det var en lång resa. 70 mil enkel. Men Andreas var med upp och farmo...

Av Ingela Karlsson - 8 juni 2014 13:15

Har under våren gjort fyra starter med Viska! Hon har skött sig riktigt bra! Hon är inte i toppform. Hon är tung i kroppen. Det märks i fartmomenten. I april kändes det inte utan sedan.   Undrar om det är så det visar sig saknaden efter Nike? F...

Skapa flashcards