Guldhund

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Ingela Karlsson - 3 december 2010 22:30

Det kanske man skulle prova?

I går skjutsade jag mamma till banken och affären för att hon skulle få handla!


Det gick bra jag fick med farmor med.  Skönt att slippa gå med varorna.


Mammas varor bar jag ned i mörkret och i snön! Ännu inte skottat så det är en smal upptrampad gång!


Finns det någon därute som är arbetslös och kan tänka sig skotta till en äldre kvinna vid behov? Hör av er i så fall!!

 Är ju inge latmansgöra direkt. Andreas skottar ju hemma i parti och minut. Och det är en del att skotta för hand. Men han blir vältränad! En snöslunga vore inte helt fel! Men lite svåra att få tag i!


  


Fodrat tackor och sedan vallat ett kort pass med Skoja!

Eve  ar och tränade agility hos Anette Nordenstad. Det hade gått bra. Skoja hade provat tunnlar och Viska var inte klok! Lydde inte alls, och jag gissar på att ett och annat gläfs slank ur....


Jag var på hazard hos Ann emd stadsgrupp 1. Lugnare än förra året men kul hade vi ändå! Alla rev och slet och jagade runt bordet!


Eve kom lite senare med tjejena och Nemo blev så glad när han såg det var Söt Viska som Heléne säger!


Kvällen resulterade i en leksak åt Nike!!!


Jag har inte tur i det här eller spel,  men jag har tur i kärlek!


        

Av Ingela Karlsson - 3 december 2010 22:15

... men menar en annan?


I dag har det varit möte. Och det var ett intressant möte med dålig uppslutning.


Jag blir så trött på att folk inte tar till sig saker, att man ska vara rädd för förändringar, inte våga göra något nytt.


Att man ens orkar anstränga sig! Men man får se hur länge man orkar när man bara blir motarbetad! Eller orkar gör man, men jag har annat att lägga min tid på!


Att inte kunna ta kritik på allvar och göra något åt det är inte bra! Får man vea dåliga saker ska man väl notera det och sedan försöka lösa det?


Om det inte vore för att man måste så vete sjutton!

Skapa flashcards