Guldhund

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Ingela Karlsson - 6 december 2010 20:00

Det går åt när man ska spela julhazard med alla mina kursare! I käll var vi hos min vän Sussi. Hon är en vän som betyder mycket för mig på många sätt.


De har i alla fall ett underbart vackert hem. Vi samlades där för att äta lite god mat som de hade gjort. Väldigt gott!


Sedan blev det prat och babbel en stund innan det stora spelet började!

Vi satte oss runt bordet med förväntan!


Tyvärr hade jag ingen kamera då jag nu sålt min till en vän. En jättefin kamera men jag gillar den inte. Har inte tålamod till det. Så nu har beställt en annan. Väntar med späninng på den kan jag lova. Det tar nog någon vecka till!


I alla fall så var det full rulle och bestämda miner och mycket skratt runt bordet.

Ännu en grupp som jag älskar att arbeta med. Jag känner mig så glad över mitt jobb, att få träna hund och lära ut mitt tänk och hur jag ser på det. Och att folk är intresserade av det man vill förmedla!

Sedan älskar jag ju mitt andra jobb med fåren med. Det gör ju att Andreas och jag får ses någon stund då och då med..... hihi


I alla fall så hade vi så trevligt och roligt!


 


I dag hade vi också kursavslutning. Med en annan grupp, lika rolig den!

Här var vi hos Adelia i Norrköping. Vi hade så roligt. Bianca visade tydligt vad hon ville matte skulle arbeta för, den gröna fisken!!! Och så blev det, efter att skrämt halvt i hjäl Malin så fick matte vackert inse att det var den som gällde! Och ni kan inte ana Biancas lycka när hon fick grisen av sin matte!!!


En underbart trevlig kväll med en grupp underbara människor!!

  



Skapa flashcards