Guldhund

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Ingela Karlsson - 29 december 2010 10:45

I dag har det blivit aptrist jobb. Det har inneburit att betala, suttit med papper. Förbereda lite papper inför det tråkiga bokslutet.... Som ni förstår så avskyr jag att sitta med bokföring, papper osv... Det är inte min sak. Jag älskar att vara praktisk, får vara ute det är livet!


Efter massagen i går blev den lilla förkylning som låg och ville fram, framsläppt lite. Det sätter sig på mina luftrör och får väldigt jobbigt med andningen. Så natten har varit lite sömnlös. Men man överlever det med.

Jag blir inte direkt sjuk av förskylningen tack och lov utan får lite röstbekymmer, vilket kanske uppskattas av min omgivning och så detta med andningen. Annars är jag pigg. Skönt. Jag avskyr att vara sjuk och vägrar in i det längsta se mig som sjuk.


    


Vi har även varit i stan efter vår tvättmaskin och hämtat våra möbler till Blå Salen. Skönt det är gjort. En hund sprang lös i Ringarum på vägen. Var visst inte första gången då det är hundens enda sätt att få komma ut.... varför kan man bara inte ta ifrån vissa sina djur? Byråkrati...


Fika med goda vänner.


Börjat planera en kurs i fritt dölj och platsliggning. Det har kommit frågor om det under hösten men då hann jag inte. Så nu tar vi tag i det. Jättekul.



Skapa flashcards