Guldhund

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Ingela Karlsson - 16 december 2012 22:15

I fredags var det julfest med Stads 1 gänget. Och det är ett fint gäng. De vill ha det en helg så vi kan dricka lite vin....

Vi började med välkomst drink, mintuu! Alla drack snällt....


Sedan var det prat och skratt och mat.


Till maten drack ja och Adelia mintuu och oboy. Det var unikt och gott till!



                 


Efter god mat så blev det hazard! Hett var det, hårda ord och mindre snälla ord....

Alla rev och slet som stollar!



Vad ska man säga om det?


Ja otroligt roligt var det ännu en gång! Tröttnar inte på alla mina julfester med mina fina kursare!


Denna fick jag av gänget! Fin!



Lördagen var lugn med promenad och det vanliga. Paketinslagning och så!


På kvällen var vi faktiskt i bygdegården på Lucia. Har ju nte barn i den åldern men det var roligt att träffa lite folk.

En tjej frågade m vi trivdes. Jaa sa jag! Underbart. Slippa grannar inpå en! Nu hade vi ju inte direkt ngr supergrannar åt ena hållet, det är väl synd att säga. Men inte bara det utan att slippa se folk hela tiden, höra bilar hela tiden!

Vara helt ensam!

Men Ingela du måste ju vara lite social!!!!


Och då tänkte jag. Är det så de ser mig? Osocial? Jag är kanske det.

Jag har folk omkring alltid i itt jobb som är det bästa!

Så jag tycker faktiskt det är ganska skönt att vara själv, eller ha det tyst om mig.



I kväll är det avslutning med stadsgänget 3! Ska bli superkul! Vi ska ses hos Åza! Mysigt!!



Ovido - Quiz & Flashcards