Guldhund

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Ingela Karlsson - 5 oktober 2011 00:45

Fasansfullt!


Så var det med dessa stängsel ja! Det gör mg skitförbannad och så gör det mig så sorgsen. Djuren är så utsatta. Varför fattar folk inte att den inte passar här? Är vargen viktigare än våra egna djur? För vi kommer inte kunna leva tillsammans.


http://vlt.se/nyheter/sala/1.1382703--nu-slutar-jag-med-far-




http://www.jaktojagare.se/aktuellt/vargstangsel-hjalpte-inte#.TorR0PkkOFh.facebook



Haft ett par kurser i dag! Gick kanonbra. Mycket jobb gjort och de jobbar hårt.


Är nöjd med min spark i baken jag fick i går på vallningen. Jag måste skärpa mig. Det är interättvist mot Skoja och vara som jag är. Jag måste vara mer tydlig och konsekvent. Träna bredare.

Hon är för bra för mig den hunden.


Flyttade tackorna ner till Bellevue. Så nu kan vi valla i dagarna många.

Skoja känns lite trött. Önskar jag kunde gett henne vila ett par dagar från vallningen. Vila mentalt. Men det går ju inte.

I morgon är det kurs för Karin Söderberg på kennel Vallhunden. Ska bli så roligt!

Ovido - Quiz & Flashcards