Guldhund

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Ingela Karlsson - 8 oktober 2011 20:30

Är inte jag men en annan idag ... Katta... haha


Kvällen avslutades i går med att prata lite med Karin. Om en fortsättning under vintern.


Sedan blev det lite partaj i husvagnen som Katta hade med sig! Louice, Bibban, Katta och jag hade roligt!


Många galna kommentarer, kan inte bli annat i det gänget! Louice fick träna sig lite.... hihi

Och vi drack lite cider och skrattade! Verligen trevligt!


I dag skulle vi då valla lite för att vi skulle försöka komma i håg det hela.


Katta var inte i form,,,,, lite bakis nästan,... Nej vars var ingen stor fara.


Skoja gick jättebra. Alla hundar gick bra. Jag provade verktygen för att få till fösningen på henne. Det tror jag på. Provade delnings tekniken, gick bra. Men hon är olydig på liggkommandona. Ska ta tagi det... snart...


Det gick bra för de andra med. Alla var vi trötta så vi körde inte så länge. 

Jag var nöjd med min stjärna!


Nu ska hon få vila för jag tror hon är trött eller mer sliten. Hon känner det troligen inte för vissa hundar har inte det i sig... Och det har hon inte....

Jag glömmer ibland att hon inte är så gammal och får ta så mycket ansvar i arbetet. Som i söndags. Kanske itne var snällt av henne att göra detta.


Det var svårt, oerhört svårt mentalt för mig och det påverkas hon av. Jag var helt förstård efter det. Ett jättesvårt jobb dessutom var det för henne. Men hon var så fantastisk!

Skapa flashcards