Guldhund

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Ingela Karlsson - 14 oktober 2011 21:15

Det är lika trist varje gång Bianca ska hem. Hon passar så bra in i vår flock och vi är alla löjligt förtjusta i henne.


Men blir verkligen sugen på en rottis igen. Vår Belleza var ju faktiskt så underbar. Vilken härlig hund, speciell, originell. Hon hade det där annorlunda som man gillar som gör att de sticker ut! Den 30 december har hon varit borta i ofattbara 5 år. Hon dog i mina armar. Fasansfullt. Jag minns det som i går.


Jaja hem har hon åkt i alla fall. Fick en sådan fantastiskt fin present av Adelia. En superfin blå ljuslykta. Den skulle passa i blå salen men den är så fin att jag vill ha den i köket eller i tv rummet så jag kan använda den. 


Sam fick t shirts av henne. Han kommer förmodligen bli lika glad som vanligt. Hon skämmer bort honom!


Haft privat träning med. Sedan har jag varit och kollat djuren. Skönt att vara hemme igen!


Lite blandade gamla bilder:


                           

Ovido - Quiz & Flashcards