Guldhund

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Ingela Karlsson - 17 oktober 2011 13:30

I dag var det två kursen på fm. Gick bra med dem båda.


Jag tycker de är så duktiga tjejerna! De kämpar och det går framåt, och det är så roligt att följa dem på deras resa!


En del har mer komplicerade hundar, en del har mindre! Roligt är det i alla fall!


Sedan var jag hos Lorna en sväng. Kaffe och en kort stunds babbel!


Sedan tog jag en långis med alla hundarna. Får se hur det går med Nike! Hon får gå kopplad stunder.... då har jag öonskydd! Haha


Hon är sämre i kroppen. Men jag tror inte det är ryggen jag tror det är hennes knön som strejkar. Hon är ju liksom lite körd så hon anvnder ju dem extremt mycket mera än de andra hundarna.


Det är en stor sorg att hon är risig i kroppen. Hon är mitt.... jag kan inte med ord beskriva det. Hon bara är det.


Hur ska jag klara mig den dagen då hon inte går bredvid mig? Tänker ofta på det.


       


 

Skapa flashcards