Guldhund

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Ingela Karlsson - 24 oktober 2011 09:30

I dag har det varit kurs. Två kruser och det gick så där extra bra.

Nya moment som ska in, glada människor och så spralliga hundar!

Klurade på de lite mer komplicerade sakerna. Tror det lossnade lite här och där.


Sedan var det en promenad med hundarna med massa uppletande så de skulle bli trötta i kolat. De älskar verkligen när de får leta saker. Nike är helt underbar att se, det går i 500 blås, svansen snurrar som en propeller, och när hon får korn på det hela så är det tvänit på frambenen så bakdelen far och snurrar runt och så kanar hon bakåt innan hon kommer framåt... Svårt att förklara. En kul syn, men det sliter lite på hennes kropp, men jag har valt att hon får göra denna övning! För hennes huvuds skull, och kanske mitt,.... haha


 


Tog ett varv med mina. Viska fick göra stora delar ev elitprogrmmet. Herregud säger jag det är som en tickande bomb. Nu börjar det gå utför. Jag måste verkligen ta tag i det här.


Skoja börjar lossna lite på fjärren!!!! Glad över det men däremot så har vi inget ff! Apporten finns massa att önska men med tanke på att vi lärt in det i korta pausar på kurser, så har hon liksom ingen direkt träningstid. Och med tanke på det så är jag glad över det hon gör, och hur hon gör.


         


Sedan blev det en snabb kopp kaffe hos Conny och Lorna!

Ovido - Quiz & Flashcards