Guldhund

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Ingela Karlsson - 16 oktober 2010 14:30

I dag gick jag upp vid 06:40. gav Viska frukost. Hon fick i dag dubbel ranson och lite till. För att se om massor med mat i magen kanske dämpade henne lite för att bli mer hanterbar? Dagen fick utvisa. Och så ställde jag mig i duschen.


Carro kom vid 8. Så då in med Nike, Skoja och Viska och så åkte vi mot Söderköping och plockade upp Sara med Pippi.


In med Pippi. Inga problem där inte, hon skuttar bara in i bilen till monstren.


Jag är så laddad. Vill in och köra bara.


Lottningen. Drog nummer 4 av 5. Perfekt. Då hinner jag köra henne en bra stund innan så hon laddar ur lite.

Anders hade nummer 5  och Bettan 4. Så Viska fick ligga mellan 2 BC pojkar. Och det var grejer det.

Hon har alltid varit låg och ogillat dessa gruppmoment. För första gången sedan hon startat elit, gör hon gruppmomenten med en fin känsla. Hon var inte rädd, inte låg, utan man såg på henne att det var kl, spännande. Hon satt med högt huvud och låg med högt huvud!!!! Underbar start!


Sedan ut och köra henne. Vi värmde upp med mycket ff och fjärr.


Såg inte de andra. Utan hade att göra med henne.


Ff. Hon gick jättebra. Hon gjorde nog sitt bästa ff någonsin! Kändes bara så där skitbra.

9,5 p ngt lång fram


Dummen. Fina upptag fina vinklingar. Men hon missade sittskiftet. fast helhetn fint annars. Jag måste träna på att säga sitt i tävlingstanken.

7 sitter ej


Ink med stå ligg 10 Kanske ngt snällt kan jag tycka hon tog kanske ngt steg


Rutan 9 Dk Miss av mig


Dirr app 10 Skitfint!!!!


Hopp 10 Kanon av henne


Vittring 10 Gissa om jag var glad över den tian!!!!


Fjärr 10 Rörde sig inte alls. Ngt seg kan jag tycka.


Summan blev 305,5 p!!!


Jag vet inte vad jag ska säga!!! Jag är så nöjd med hennes prestation! Hon jobbade fint och kändes verkligen i fin form!


Vi blev klassvinnare för dagen och även DM mästare i klassen!


Vår klubb hade även DM mästare i klass 3, Ann och Nemo och Gunilla i klass 2! Så därmed blev Söderköping DM mästare i lag med!!!


Grattis till alla mina tjejer som gjorde kanonrundor i dag. Grattis till LP och jättefina förbättringar. Ingen nämnd ingen glömd!!!

Jag kan bara ta av mig hatten och så bocka och buga för er!!






Ovido - Quiz & Flashcards