Guldhund

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Ingela Karlsson - 30 oktober 2010 10:30

I dag tävlas det i Gamleby!


Vi startar inte där på grund av skotten. Viska blev så rädd förrra året! Det har gjort henne skotträdd, innan var hon skottberörd. Så det förstårde mycket i vårt liv.

Jag skrev och påtalade det, la ingen skuld på dem då de inte kan rå för att mín hunr är rädd. Men jag skrev att jag tyvker det ska stå på hemsidan att skott kan förekomma. För det kan just bli så att hundarna förstörs!

Men fortfarande fast det är ganska exakt ett år så står det inget på hemsidan!

Jag tycker det är riktigt dåligt faktiskt! Det kan förstöra för så många.

Jag vet fler som har tänkt anmäla där men jag har då sagt det är skott och de har backat på grund av att de har berörda hundar. De borde främja hundarna tycker jag!


Vad jag vet har det inte blivit några förstapris men jag vet att Susanne med Kia har gjort en bra tävling! Kia är en hund som är på och behöver ut i miljöerna och lära sig hantera det. När hon blir klar blir hon riktigt bra! Hon har en kontakt som är så man ryser när hon går i en van miljö!!


Ska på fest i kväll! I bygdegården!


    

Ovido - Quiz & Flashcards