Guldhund

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Ingela Karlsson - 3 oktober 2010 10:00

Grattis Sam som i dag fyller 12 år.


Det är 12 år sedan jag hade varit gravid länge. Inga problem. Var pigg och glad, inte ett uns av illamående, drakc kaffe och åt citroner som man åt apelsiner!


Jag tävlade i viltspår när jag hade fyra veckor kvar. Han låg där inne och var så nöjd. Vi lassade av hölass samma tid men han låg kvar där. Han skulle inte ut.


Vi plockade svamp. Jag hade gått 15 dagar över tiden och farmor jag var i skogen utan telefon våra dårar. Vi gick vilse i 6 timmar! Tur han inte fick för sig att vilja komma ut då!


19 dagar efter utsatt tid, 01:47 blev det ett snitt. Efter 18 timmar med värkar var sjätte minut, inget hände så valde vi att plocka ut världens bästa son!


Nu har tolv år gått sedan dess.


Han har glimten i ögat, han har lätt till skratt och har mycket humor!!


Grattis på din tovlårsdag!


  

Ovido - Quiz & Flashcards