Guldhund

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Ingela Karlsson - 15 oktober 2010 14:15

Grattis till Micca som fyller 15 år i dag!! Oj vad tiden går!


I dag har det rullat på i full fart.


Kurse gick bra. Mycket bra. Hade en liten tanke träning i dag med dem. De hänger på alla mina idéer hur galna de än är. Det är det som är sporten med att träna hund, att låta fantasin ta över och lösa många problem.  Hihi


Adelia hjälpte mig med ett par vittingar som var fina! Håll tummarna för vittringen i morgon!


Efter det blev det en tur till Micca som fyller 15 år. Oj vad stor hon har blivit. Det innebär också att det är snart 15 år sedan min pappa gick bort hastigt.


Micca bjöd på smögåstårta och glass med maränger och gafs till. Smakade jättebra då man varit ute i ett par timmar i kylan.


Sam är på disco i Söderköping med Adrian och Linus. Maria skjutsade in dem och vi hämtade dem, eller Andreas gjorde det. Min snälla sambo som oftast kör så här då jag avskyr att åka bil längre än 5 minuter.


Tidig kväll då vi ska tävla i morgon.


      

Ovido - Quiz & Flashcards