Guldhund

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Ingela Karlsson - 10 oktober 2010 10:45

I dag startade jag upp en valpgrupp!


Det blir en grupp blandad kompott. Boxer, blandras, border, luzern, leonberger.... cocker, perro....


Det gick jättebra. Vi började med sitt stanna övningar, ingångar, kontakt och koncentration. Alla jobbade på så bra med sina små troll! Jag älskar verkligen mitt jobb!!


Mina egna hundar har fått sitt. Molle hoppas jag får flytta hem snart. Han blir galen när han hör våra bilar eller om vi går in till Lorna. Stackarn. Det blir helt klart kastration med tiden. Gillar inte att lämna bort dem. Han blir så stressad för han vet att han itne ska med hem. Och han är ju en riktig mammagris. Han har alltid varit glad i mig ocg jag i han. Men nu är han värst tror jag. Han får verkligen separationsångest. Nike är mattig på ett annat sätt. De är olika.


Vår lilla Arne


    

Skapa flashcards