Guldhund

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Ingela Karlsson - 20 oktober 2010 19:30

I dag har det varit en vanlig arbetsdag!


Kursande hela förmiddagen. Man kunde ha ett sämre jobb!!!


Jag är så lyckligt lottad att få arbeta med det jag älskar så mycket! Att träna hund, att umgås med massa folk, att kunna ha med mig mina hundar till jobbet!!


Kvällen var det också kurs på.

Det rullar på bra för tjejerna nu! Det har hänt massa med dem under hösten. Vi har jobbat med mycket helheter den senare delen. Och det har gett resultat.


Detaljer sliter vi också med, men utan en helhet kan vi ha så mycket fina detaljer som vi inte har ngn nytta av, om vi inte har just helheten.


Annars har mitt på dagen ledigheten varit ganska lugn. Skoja har inte varit hos djuren. Hon ska få vila ett par dagar nu och smälta det vi gjorde med henne!


Min lilla stjärna!


Hur söt får man vara? Man kan inte annat än kära ned sig i henne!!

  

Skapa flashcards