Guldhund

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Ingela Karlsson - 6 oktober 2010 23:30

I dag började dagen med att få Sam till skolan. Han är inte så lätt att få ur sängen just nu!


Sedan fixade jag med lite frukost till mig. Dutti!!! Jag kan inte äta på morgonen, jag behöver vara uppe ett par timmar. Och dessa kurdsdagar blir långa utan något i magen. Så jag försöker ta med ngt. Nu är jag inne i en kesoperiod så just nu har jag dille på keso och goda bär!


Kurserna på fm gick bra!! Jag skriver det igen: jag älskar detta!!! Jag tycker om att gå till mitt jobb!!!


Efter kurserna på fm var det den vanliga promenaden med samtliga hundar.

Var hos pållarna. Rival ser så rund och fin ut nu!


Sedan hem och laga mat åt familjen. Tvätta och ge hundarna mat.

Sedan var det kurs dags igen med stadsgruppen.


Vi var inte så många, vi hade tre bortfall så det blev mycket tid till var och en.


Kallt som fasiken var det. Blåste och stormade!!


Skoja smet in till fåren och jag míssade henne. Så hon var nere vid sjön med dem. Så det blev att hämta henne. Det blev för långa avstånd för henne och så hörde hon mig inte i stormen.


Hon söke fot positionen mycket nu! Vad har hänt? Har liksom inte tränat henne. Jättekul. Hon fick göra första övningarna på stå med. Ser en vilja att vilja vara tillags. Min vallningsdåre kanske blir lydnadshund i stället?


  

Ovido - Quiz & Flashcards