Guldhund

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Ingela Karlsson - 22 november 2011 22:00

I går var det kurs på fm. 


Sedan ilade jag i väg till Norsholm där Adelia och jag skulle simma först.

Adelia vet hur slarvig jag är så hon är ju en ängel som hade med sig fruktsallad och kaffe till mig!


Hon hjälper mig med hundarna så det går smidigt. Och jag säger som om det vore en hund vi pratade om, hon belönas för det....


Var roligt att simma i hop igen. Var länge sedan nu. 


Viska fick simma 40 min, och Nike simmade 3-4 min. Herregud säger jag bara. Var genomblöt på 20 sek. Översvämning på Norsholm! Finns inget rätt när det gäller henne och vatten. Gapar och skriker medans hon simmar, plaskar en bra stund innan hon simmar med ngn effekt... Ni skulle se henne... med öronproppar på....

Viska simmade fint som vanligt!


Skoja då. Ja hon har ju en smärtopverkan det är ju helt klart. Mindre än förra gången. Fått lite jag ska göra henne och så ska hon vila i 2,5 v. Kul..


Eller inget kan bli värre än att ha Nike konvalecent! Inget. Så det kommer gå bra. Nemas problemas.


         

Skapa flashcards