Guldhund

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Ingela Karlsson - 28 november 2011 00:15

Dagen började med två bra kurser!


Sedan var det vanliga, promenra hundar, laga mat och sådant bråte.


Andreas skulle hitta en gran till farmor så han tog med sig Luzzan, Molle och Viska till skogen!


De andra tre får vara hemma med mig när det  blir långa turer. Och jag tror ingen av dessa tre mattegrisar sörjer det.


Molle får ju då som vanligt plockas efter att sprungit som en stolle i skogen över stock och sten. Men han är så snäll och duktig att göra det på. No problems där inte.


Viska var överlycklig att få följa med husse! Hon är en riktig hussegris! Jag gäller om det vankas träning eller så, annars är det husse för hela slanten.


Fick ett samtal av en ledsen vän. En vän hade omkommit och jag satt fast och kunde inte komma i väg. Så jag gjorde vad jag kunde, jag ringde hem hennes man. 

Hade han inte kunnat åka hem hade jag åkt, men nu löste det sig.


 



Ovido - Quiz & Flashcards