Guldhund

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Ingela Karlsson - 15 november 2010 19:30

I går kom vi ned till shoppinghuset!


Vi handlade ett par timmar. Sedan var det hem och slå in lite paket då vi skulle spela Hazard!!

Det är så kul!


Jag och Plingis slogs om två saker och kan ni tänka er, jag som aldrig vinner något, fick med mig båda sakerna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det får jag leva på länge!!

Ska ju spela några fler omgångar med mina träningsgrupper!


I dag blev det ett par timmar med. Jag gick in sent. Skönt att ta det lugnt och inga måsten.


Saknar min familj, det gör man alltid då man är borta. Jag gillar inte att sova borta heller!! Vill sova hemma!!!


Hundarna har det bra. Skoja har lekt med Bonanxa och Molle ska vara hos Lorna då det är löp hemma. Eller SKoja löper så hon fick väl dela dem. Men hon kan inte ligga still i flera dagar och Andreas kanske inte engagerar sig så i doggarna. Så det var hygglo!


Guldhund ligger och väntar på sin matte!



Hej hopp

Ovido - Quiz & Flashcards