Guldhund

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Ingela Karlsson - 10 november 2010 22:30

Nej det var det inte, tänkte väl det!


I dag var alla kurser inställda med tanke på gårdagens väder. Planen behöver en dag på sig att rinna av allt som kom ned. Den blir lätt lite geggig då det är åkermark som är omgjord till apellplan. Skulle nog behöva så i i den, men vart ska vi då vara? I vår nya trädgård kanske nästa åt? Hmmmm det tåls att fudnera på faktiskt. Vilken snilleblixt jag fick. Undrar om Andreas också tycker det...


Hur som så fick jag 9 timmar extra i dag!

Vad gjorde jag med dem? Jo jag har gjort bokföring i stora mängder! Pust , stånk och stön! Jag gillar verkligen inte den delen. Nu var jag extremt sent ute då jag fick fel patron till skrivren så jag har inte haft någn färg i någon av dem!


Fröken charmtroll!!! Att jag blev så fräslt i BC!!!


  


I alla fall så skulel jag duscha och åka in till revisorn med alla papper. Men först skulle jag leverera en avelsbagge vi sålt. Andreas är ju inte i form så jag tog den delen. Men han fick åka in med sina papper. Hostpelle!

Baggen kommer få det jättebra! De verkade så måna om dem. Hade inte så många men de var rara mot dem. Och jag fick hälsa på!


Efter det en runda till syrran för fika. Var länge sedan jag var där. Tiden räcker inte. Och när man är ledig vill man vara hemma en stund! Skpja lekte med taxen, Cindy. De älskar varandra! Men vad det dånar.


Sedan upp till stallarna igen för att leverera tre tacklamm som skulle ges bort till en pappa i present. Han skulle utöka sin stam och ville ha pälstackor. De fick två mörkt gråa och en ljust grå. Så fina. Så glad att de fick gå till liv.


Sedan hem och styra med mat och sånt. Sam är på innebandy! Han har varit så duktig denna termin. De flesta läxor gör han i skolan när han är klar med det de ska göra! Det glädjer mig att han har ganska lätt för sig. Det underlättar i alla fall.


VP i Gryt. Kennelmamma är den stående! Har det smitit in en pudel bland alla BC?? Lilla Åke kanske...


  

Skapa flashcards