Guldhund

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Ingela Karlsson - 7 november 2010 20:45

Grattis till två mattar med godkända vallhundar. Kennelmamma med Qajsa och Emma med Disa.

De gjorde båda två fina rundor med sina hundar! Och för er som inte vet så är det två helsyskon till Skoj Skoj. Fast de är födda i mars 2009. Alltså kullen innan.


Skoja var med och skötte sig så fint. Satt tyst och kunde koppla av riktigt bra. Vi gick en runda och fotade lite när hon hoppade upp i famnen på husse... Ja ni läste rätt! Husse var med!!!! Frivilligt! Var jätteroligt att han var med. Att han intresserar sig för detta med. Nu ska jag bara få honom att använda Skoja med.... Så han kan ta in fåren om de rymmer om jag är puts väck!


En person var där som är skyldig mig att antal tusen lappar. Jag undrar när hon ska börja betala av dem! Gillar inte när inte folk gör rätt för sig. Handla annat kan man göra men inte betala skulder! det räcker att man betalar av en liten summa varje månad men då visar man i alla fall att man försöker! Det är en viss skillnad. Fy vad ruttet!


Kennelmamma pratades det lite med! Hon är för duktig! Skoja blir så glad när hon får se henne!


Jag gömde henne när vi skulle hem..... hihi


Lite bilder

      

Ovido - Quiz & Flashcards